СКАРБНИЦЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО (НА ПРИКЛАДІ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ШКОЛІ)

  • Олена Аніщенко

Анотація

У статті висвітлено погляди В.О. Сухомлинського на наукову організацію праці (НОП) у школі. Схарактеризовано педагогічний, психофізіологічний, санітарно-гігієнічний, просторово-предметний, організаційно-управлінський, естетичний складники НОП. Доведено, що В.О. Сухомлинський обстоював ідею необхідності впровадження індивідуального підходу до кожного вихованця з урахуванням можливостей молодого організму, провідних положень у різних галузях науки, тогочасних технічних досягнень тощо для забезпечення оптимальної взаємодії учнів і педагогів за умови раціонального використання їхніх сил і часу.

 

Ключові слова:

В.О. Сухомлинський; учні; учитель; наукова організація праці (НОП); структура НОП у школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи