СУЧАСНА ІННОВАЦІЙНА ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕХОДУ НА ЕПІСТЕМОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ

  • Оксана Довгань

Анотація

У статті проаналізовано вітчизняні та зарубіжні концепції фахової підготовки майбутнього вчителя музики, у яких виявляється протилежність двох позицій у дослідженні художньо вираженої предметної сутності – гностична і феноменологічна. З’ясовано, що осягнення повноти сутнісного смислу, який наявний в його художньому (зокрема музичному) вираженні, є одним із чинників духовного становлення майбутнього вчителя. Досліджено шляхи реалізації професійної освіти як способу пізнання істини. Визначено перспективу розробки теоретичних моделей реалізації релігаційної функції мистецтва, упровадження їх у зміст національної концепції мистецької освіти.

 

Ключові слова:

професійна мистецька освіта; художньо-епістемологічний досвід; майбутній учитель музики; релігаційна функція мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи