ФОРМУВАННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЩОДО СВІТУ ПТАХІВ
Анотація
У статті розкрито сутність поняття «екологічна компетентність», а також визначено основні завдання екологічної освіти дітей дошкільного віку. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти формування у дошкільників екологічної компетентності щодо світу птахів. Узагальнено педагогічний досвід, наведено систему форм, методів і прийомів роботи з дітьми, що сприяють виконанню основних завдань екологічного виховання, формуванню екологічної компетентності дошкільників, розв’язанню актуальних проблем сучасної педагогічної теорії і практики. Для зручності матеріали досвіду розподілено за шістьма взаємопов’язаними блоками, які є послідовними та інтегрованими за змістом.
Ключові слова:
екологічна компетентність; формування; дошкільники; світ птахів; експериментальне дослідження; педагог; досвід.