ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті висвітлено досвід використання електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у початковій освіті зарубіжних країн. Проаналізовано питання їх упровадження в 27 країнах ЄС, а також Хорватії, Ісландії, Норвегії, Туреччині, США, Японії, Гонконзі, Південній Кореї та Російській Федерації. Унаслідок аналізу було з’ясовано спільні проблеми впровадження ЕОР для молодших школярів і переваги їх використання у процесі навчання. Встановлено, що підтримка високоякісних, інноваційних методів навчання та викладання за допомогою ЕОР у початковій школі набуває сьогодні особливого значення у зв’язку з глобальним процесом інформатизації суспільства та освіти.
Ключові слова:
електронні освітні ресурси; зарубіжний досвід; електронний підручник; ігровий контент; проект «1 учень – 1 комп’ютер».