Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка
Головна
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 21 (2018)
№ 21 (2018)
Опубліковано:
2020-02-23
Весь випуск
Педагогіка 2(21)' 2018
ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВИЙ ПІДХІД ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ МОВНОГО ПИТАННЯ В УКРАЇНІ
Віктор Гапотій
МІСЦЕ І РОЛЬ УКРАЇНСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ТОВАРИСТВА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДІ В ЧЕХО-СЛОВАЦЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ МІЖВОЄННОЇ ДОБИ
Оксана Джус
ПЕРЕКЛАД ЯК РІЗНОВИД МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Людмила Куликова, Тамара Насалевич, Тетяна Харченко
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ В ДИТЯЧОМУ ЗАКЛАДІ ОЗДОРОВЛЕННЯ Й ВІДПОЧИНКУ
Ганна Мільчевська, Ксенія Петухова
ВИХОВНІ ІДЕАЛИ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА
Микола Окса, Володимир Іваненко
Шляхи подолання непорозуміння в міжкультурній комунікації.
Тетяна Тарасенко, Людмила Куликова
ФОРМУВАННЯ ХРИСТИЯНСЬКИХ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Олена Федорова, Тетяна Георгадзе
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Світлана Дубяга, Юлія Саєнко, Владислава Дубяга
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Віолетта Лаппо
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ДО ДОСЛІДНИЦЬКО- ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Вікторія Меняйло
ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВО ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Тетяна Потапчук
СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «ТВОРЧІСТЬ» І «МАЙСТЕРНІСТЬ МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ» В КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
Ірина Савлук
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З ДИФЕРЕНЦІАЛЬНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕЛЕКТ-КАРТ
Наталія Титаренко, Олена Стрілець
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Юлія Шевченко
МІСЦЕ І ЗНАЧЕННЯ КУРСУ «СПОРТИВНА БОРОТЬБА З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ» В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Алтай Абдуллаєв, Інесса Ребар, Олексій Нестеров
РОЗШИРЕННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЛІНГВОДИДАКТИКИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Наталія Грушко
Фонетична компетенція майбутніх перекладачів: особливості формування.
Тетяна Гурова, Тетяна Рябуха, Наталя Зіненко, Наталя Гостіщева
НООСФЕРНА ОСВІТА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 5-6-Х КЛАСАХ
Світлана Єрмоленко
РОЗВИТОК УМІНЬ ЗАСТОСОВУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНІ БАР’ЄРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Тетяна Коноваленко
Методи для активізації навчання в практиці вчителів дошкільних закладів м. Біла Підляська. Рапорт за результатами дослідження.
Хелена Коновалюк-Нікітін, Станіслава Назарук
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Олена Котова, Андрій Проценко
ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНОЇ І СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Владислав Круглик
ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ
Ольга Левада, Валентина Іванова, Олександр Непша
ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Тетяна Логвіна-Бик, Наталя Бик
ДИКТАНТ ЯК ОДНА ЗІ СХОДИНОК НА ШЛЯХУ ДО ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАНСЬКОЇ МОВИ
Ольга Мінкова, Ірина Волкова, Олена Хомчак
МЕТОДИКА ВИБОРУ СТАТИСТИЧНОГО КРИТЕРІЮ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Микола Рубцов, Ернест Муртазієв, Наталя Рубцова
ТРЕНІНГ З АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ
Наталія Сиско
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Олена Федорова, Микола Федоров
УПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ В СУЧАСНИЙ УРОК МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Тетяна Фефілова, Ірина Фефілова
З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТТЯХ З СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН В АГРАРНИХ ЗВО
Наталія Чернікова, Діана Щепова
Система контролю професійних знань та етмодика оцінювання рівня підготовки іноземних студентів, які вивчають інженерні дисципліни.
Олена Шандиба, Юлія Авдєєнко
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Юлія Антибура
АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»
Тетяна Таблер
Open Journal Systems
Мова
English
Русский
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів