ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСНОВА ПІДТРИМКИ САМОРОЗВИВАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • Т.А. Логвіна-Бик

Анотація

Логвіна-Бик Т. А. Гуманістична педагогіка як основа підтримки саморозвиваючої особистості. У статті висвітлені науково обґрунтовані проблеми управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах. Розкриваються принципи, методи, форми управління, особлива увага приділяється ролі педагогічного колективу в управлінні на принципах демократії та гуманізму.

Ключові слова. Особистість, дитина, творча дитина, системний підхід,  технології, навчальні технології, розвивальне навчання.

 

 

Литература

 

Бевз О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки само розвиваючої особистості в освіті США / О.П. Бевз // Педагогіка і психологія.- 2006. - №2 (51). – С. 107 – 114.

Rogers C., Freiberg H. I. Freedom to learn. 3 – rd ed. – N. Y.; Oxford; Singapore; Sydney: Maxwell Macmillan Inter., 1994.- p.

www.ship.edu / cqboeree/incongruity. Gif

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Т.А. Логвіна-Бик
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри ботаніки Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи