ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСНОВА ПІДТРИМКИ САМОРОЗВИВАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
Abstract
Логвіна-Бик Т. А. Гуманістична педагогіка як основа підтримки саморозвиваючої особистості. У статті висвітлені науково обґрунтовані проблеми управління навчально-виховним процесом у загальноосвітніх школах. Розкриваються принципи, методи, форми управління, особлива увага приділяється ролі педагогічного колективу в управлінні на принципах демократії та гуманізму.
Ключові слова. Особистість, дитина, творча дитина, системний підхід, технології, навчальні технології, розвивальне навчання.
Литература
Бевз О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки само розвиваючої особистості в освіті США / О.П. Бевз // Педагогіка і психологія.- 2006. - №2 (51). – С. 107 – 114.
Rogers C., Freiberg H. I. Freedom to learn. 3 – rd ed. – N. Y.; Oxford; Singapore; Sydney: Maxwell Macmillan Inter., 1994.- p.
www.ship.edu / cqboeree/incongruity. Gif