Forms of class organization in english lessons
Abstract
У статті розглянуто особливості навчання англійської мови
молодших школярів. Авторами описано 3 форми навчання, які
склалися в період історичного розвитку педагогічної методики.
Психологами доведено, що спільна діяльність у колективі вчителя
та учнів є початковою формою індивідуальної навчальної діяльності,
а рівноправна взаємодія з однолітками визначає оволодіння ними
такими діями, як цілепокладання, планування, контроль та оцінка,
без яких неможливе навчання. Авторами підкреслено, що основною
метою використання групової роботи є розвиток мислення,
формування рефлексії, чому сприяє групова робота, оскільки
процес мислення пронизує групову взаємодію. У статті
охарактеризовано форми організації класу на уроках англійської
мови. За результатами дослідження зроблено висновок, що
найефективнішою формою роботи в початкових класах для розвитку
критичного мислення є гурткова форма. Молодшим школярам дуже
подобається працювати в групах, тому на кожному уроці англійської
мови вони намагаються застосовувати цю форму роботи на різних
етапах уроку.