ПРОБЛЕМА ПІЗНАННЯ ТА РЕФЛЕКСІЇ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Г.С.СКОВОРОДИ
Abstract
Ворфоломєєва І.В. Проблема пізнання та рефлексії у творчій спадщині Г.С. Сковороди. У статті розглядається проблема розвитку та самовдосконалення майбутнього педагога, його місце в системі культури. Професійне виховання вчителя, яке орієнтується на культурно-антропологічну модель самозростання особистості.
Ключові слова. Розвиток майбутнього педагога, система культури, модель особистості, професійне виховання.
Литература
Брудный В.И. Профессиональная и социально-психологическая адаптация студентов и молодых специалистов /В.И.Брудный.– М.:Просвещение, 1976. – 115 с.
Климов Е.А. Психология профессионала / Е.А.Климов. – М.: Изд-во “Ин-т практической психологии”. – Воронеж: НПО “МОДЭК”, 1996. – 400 с.
Кондрашова В.П. Некоторые психологические показатели адаптации студентов-первокурсников к условиям обучения в вузе / В.П.Кондрашова // Вопросы вузовской педагогики, психологии и дидактики. – Воронеж, 1972. – С. 111 – 133.
Сластенин В.А. Субъективно-деятельный подход в общем и профессиональном образовании / В.А.Сластенин // Общая стратегия в образовательной системе России (к постановке проблемы) / под ред. И.А.Зимней. – М.: Издательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – С. 232 – 243.