ПРОБЛЕМА ПІЗНАННЯ ТА РЕФЛЕКСІЇ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ Г.С.СКОВОРОДИ

  • І.В. Ворфоломєєва

Аннотация

Ворфоломєєва І.В. Проблема пізнання та рефлексії у творчій спадщині Г.С. Сковороди. У статті розглядається проблема розвитку та самовдосконалення майбутнього педагога, його місце в системі культури. Професійне виховання вчителя, яке орієнтується на культурно-антропологічну модель самозростання особистості.

Ключові слова. Розвиток майбутнього педагога, система культури, модель особистості, професійне виховання.

 

 

Литература

 

Брудный В.И. Профессиональная и социально-психологическая адаптация студентов и молодых специалистов /В.И.Брудный.– М.:Просвещение, 1976. – 115 с.

Климов Е.А. Психология профессионала / Е.А.Климов. – М.: Изд-во   “Ин-т практической психологии”. – Воронеж: НПО “МОДЭК”, 1996. – 400 с.

Кондрашова В.П. Некоторые психологические показатели адаптации студентов-первокурсников к условиям обучения в вузе / В.П.Кондрашова // Вопросы вузовской педагогики, психологии и дидактики. – Воронеж, 1972. –  С. 111 – 133.

Сластенин    В.А.    Субъективно-деятельный    подход    в    общем    и профессиональном образовании / В.А.Сластенин // Общая стратегия в образовательной системе России (к постановке проблемы) / под ред. И.А.Зимней. – М.: Издательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. –  С. 232 – 243.

 

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Биография автора

І.В. Ворфоломєєва
асистент кафедри педагогіки та педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного  університету імені Богдана Хмельницького
Выпуск
Раздел
Статьи