УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИШАХ УКРАЇНИ В 20-30-ТІ РОКИ XX СТОЛІТТЯ
Аннотация
У статті розглянуто особливості вивчення циклу загальнопедагогічних дисциплін у вишах України в 20-30-ті роки минулого століття. Наведено постанови радянського уряду й комуністичної партії з питань освіти та організації навчально-виховного процесу. Визначено труднощі, з якими стикаються студенти в процесі з’ясування основних категорій і понять педагогічної науки, зокрема вміння розбиратися у формах функціонування педагогічної теорії, розуміння логіки розвитку педагогічної думки та причин зміни педагогічних парадигм. Наголошено на тому, що функціонування науки, зокрема й педагогічної, визначається наявністю власного предмета дослідження; відкриттям законів чи закономірностей, характерних для сфери реальності, що вивчається; розробленістю категоріально-понятійного апарату та спеціальних методів дослідження.Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.