КОГНІТИВНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ПРАКТИКИ УСНОГО МОВЛЕННЯ

  • Марина Рубцова

Аннотация

Стаття присвячена впровадженню принципів когнітивно-комунікативного підходу в процес навчання іншомовної лексики на заняттях з практики усного мовлення. На основі наукових джерел розкривається сутністьь когнітивно-комунікативного підходу, що полягає в орієнатції на особистість студента та забезпеченні його участі в навчальному процесі як об’єкта й суб’єкта пізнавальної діяльності . При цьому метою реалізації комунікативно-когнітивного підходу є формування комунікативної та мовної компетенції студентів. У статті обґрунтовується доцільність при такому підході модульної побудови навчання, що забезпечує осмислене засвоєння матеріалу і є успішною передумовою формування системи стійких лексичних навичок і вмінь. Крім цього, автор пропонує спеціально розроблену когнітивно-комунікативну систему вправ для розвитку лексичних навичок студентів.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2015-04-29
Выпуск
Раздел
Статьи