ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
Аннотация
У статті розглядається поняття «компетентність в освіті» в умовах змін змісту сучасної освіти. Автор наголошує на необхідності створення відповідних умов, надання відповідних знань, завдяки яким формування компетентності та компетенцій відбуватиметься на належному професійному рівні, формуючи особистість, яка може швидко реагувати на запити часу, ефективно та свідомо діяти в умовах глобалізованого, інформаційного суспільства. Адже за нинішніх соціально-економічних умов – умов ринкової економіки – напівпрофесійна діяльність неприпустима. Сьогодні, на думку багатьох учених, потрібні якісні зміни в мисленні керівника закладу. Він повинен мати теоретичну підготовку з питань сучасного менеджменту, оперувати новими поняттями, бути здатним визначати й системно розв’язувати актуальні проблеми, бачити перспективи роботи навчального закладу, планувати стратегію його подальшого розвитку. Оновлене мислення керівника навчального закладу звільнить його від стереотипів, допоможе проявити індивідуальність, відчути особистісну відповідальність за свій вибір і за людей, із якими він працює, дасть змогу зосередитися на результатах діяльності, а не на намірах і засобах, сприятиме творчості.Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.