АНАЛІЗ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ» В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ
Аннотация
На основі досвіду викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» автор статті дійшов висновку, що її зміст вимагає досконалого аналізу, розробки нової парадигми навчання й перевірки її ефективності. Саме тому в дослідженні наведені оновлена мета й завдання цієї дисципліни, визначені знання, уміння й компетенції, якими мають оволодіти майбутні інженери-програмісти в процесі її засвоєння, зміст двох модулів, перший з яких присвячено питанням програмування й підготовки до освоєння майбутньої професійної діяльності, а другий – організації наукового дослідження в галузі інформаційних технологій і програмування, а також запропоновано використання інтерактивного онлайн-середовища Codecademy як засобу навчання. Апробація модифікованого змісту дисципліни дала змогу дійти висновку про доцільність нововведень і корекцію процесу викладання дисципліни «Вступ до спеціальності» для вивчення професійної лексики англійською мовою.Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.