ТЬЮТОРСТВО ЯК ПРОСТІР ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Катерина Осадча

Аннотация

У статті актуалізується питання про сутність діяльності тьютора. На основі аналізу запитів роботодавців виділено шість ролей тьютора (он-лайн тьютор, вихователь, куратор, персональний тьютор, тьютор інклюзивного навчання, менеджер освітнього процесу), властиві їм обов’язки й вимоги, що висуваються до них. Проаналізувавши останні дослідження й публікації, автор, залежно від функцій, виконуваних тьютором, виділяє такі види тьюторства: наставник, куратор, консультант, керівник освітньої траєкторії, тьютор у міждисциплінарній освіті. Видами тьюторської діяльності, заснованими на сфері її реалізації, у статті визнаються: тьюторство в початковій школі, в основній школі, у старшій школі, у додатковій освіті, у вищій школі, у навчанні дорослих, на регіональному рівні, в інклюзивному навчанні.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2016-11-20
Выпуск
Раздел
Статьи