АДАПТАЦІЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

  • Володимир Староста
  • Марина Герц

Анотація

Проведено діагностику адаптації майбутніх учителів початкових класів до навчання в умовах коледжу й університету. Показано наявність подібних ознак у процесі адаптації як студентів коледжу, так і університету. Виявлено, що найбільш успішно проходить соціальна адаптація студентів до навчального й педагогічного колективів. Це важливо, оскільки нинішні студенти як майбутні вчителі початкових класів працюватимуть у шкільних колективах, які динамічно змінюються. У першокурсників коледжу й університету виникають певні дидактичні труднощі (новизна в процесі навчання, нові форми й методи організації навчання, уміння навчатися самостійно тощо), а також проблеми, зумовлені новими умовами студентського життя (незвичний режим життєдіяльності, ведення власного бюджету тощо). На другому курсі кількість таких студентів зменшується, тобто адаптованість студентів до навчальної діяльності покращується.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-11-20
Номер
Розділ
Статьи