ПИТАННЯ СТРУКТУРИ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ
Аннотация
У статті акцентується увага на значенні методологічної культури студентів у складних умовах сучасного навчально-освітнього простору. Цей тип культури забезпечує осмислення студентами методології навчального пізнання, креативного мислення й діяльності. Виділені структурні компоненти методологічної культури: логіка, рефлексія, методи пізнання, основи системного аналізу, аналіз, порівняння, індукція, дедукція, моделювання. До особливостей методологічного мислення автор зараховує концептуальність, проблемність, нестандартність, аргументованість, доказовість, системність, інтуїтивність, логічність, несуперечливість, рефлексивність.
Ключові слова:
методологічна культура; інтелектуальний розвиток; методи теоретичного пізнання; рефлексія.
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.