ПСИХОЛОГІЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ

  • Валерій Маслов

Аннотация

Проаналізовано сучасну ситуація стосовно недостатньої психологізації навчально-виховного процесу в закладах освіти. Розглянуто підхід, який дає змогу підвищити ефективність цього процесу, застосовуючи діагностики індивідуальних психологічних особливостей, їх урахування надалі в процесі навчання й виховання учнів за допомогою відповідних психолого-педагогічних методів, прийомів і засобів, диференційовано та індивідуально адаптованих.

 

Ключові слова:

психологія; учень; учитель; психічний стан; індивідуальні особливості; методи дослідження; спрямованість; темперамент; характер; здібності.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2017-02-27
Выпуск
Раздел
Статьи