ОСОБИСТІСНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПТНЗ
Аннотация
У статті обґрунтовано професійну спрямованість студентів, що передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань професійної діяльності, а також співзвучних з нею інтересів, настанов, переконань і поглядів, тобто відображає домінанту, яка стає вектором поведінки. Наведено результати експериментальної перевірки мотиваційного складника особистісного вектора професійного становлення майбутніх викладачів ПТНЗ. Визначено шляхи акме-впливу на потенційні можливості студентів у майбутній педагогічній діяльності, зокрема використання акмеологічних технологій як сукупності засобів, спрямованих на розкриття внутрішнього потенціалу особистості, розвиток властивостей і якостей, що сприяють досягненню високого рівня особистісно-професійного розвитку й професіоналізму.
Ключові слова:
професійне становлення; спрямованість особистості; акмеологічний підхід; акмеологічні технології.