САМООСВІТА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК АНДРАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Аннотация
У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Доведено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися в різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи в майбутнього викладача, невтручання ззовні й самостійну пізнавальну діяльність щодо змісту, обсягу, джерел, тривалості й часу проведення занять.
Ключові слова:
самоосвіта; доросла людина; самоосвіта дорослих; викладач вищої школи; андрагогічний підхід; компетентність; мотивація; андрагогіка.
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.