ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ УЯВИ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Світлана Жейнова
  • Наталя Мельникова

Аннотация

Творча уява розглядається як вид уяви, що передбачає самостійне створення людиною нових образів та ідей, які можуть втілюватися в конкретні оригінальні продукти творчої діяльності. Головним джерелом розвитку уяви у дітей є ігрова діяльність. Творчий характер гри підтверджується тим, що дитина не копіює життя, а комбінує образи уявлення, що споріднює гру з мистецтвом, де дитина «вибудовує» свою роль у процесі гри. Художньою називається діяльність, яка безпосередньо пов’язана з різними видами мистецтва. Різновидами художньої гри є театралізовані ігри, музичні ігри, ігри, зв’язані з образотворчою та декоративно-прикладною практикою, художньо-словесною творчістю. До педагогічних умов розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку належать: збагачення дітей художніми враженнями; створення предметного середовища; доброзичливе ставлення; правильне співвідношення між різними формами організації художньої діяльності дітей; розвиток художньо-педагогічних здібностей педагога.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2017-09-17
Выпуск
Раздел
Статьи