КОМПЕТЕНТНІСНИЙ КОНТЕНТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

  • Ірина Стотика
  • Елеонора Власенко
  • Олександр Стотика

Аннотация

У статті висвітлено контент самостійної роботи студентів мистецько-педагогічних напрямів підготовки в контексті формування ключових компетентностей особистості. Акцентується увага на необхідності розв’язання суперечностей, що виникають у процесі співвіднесення спеціалізовано-професійних і загальнопедагогічних закономірностей організації самостійної роботи. На основі аналізу наукових джерел окреслено проблеми активізації вектора самостійності, що наявні в практиці інструментально-виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта. Розмежовано зміст дефініцій «самостійність» і «самостійна робота». Розкрито сутність організаційно-управлінського, дидактико-методичного й психолого-педагогічного контентів самостійної роботи студентів-музикантів. Наголошено на необхідності розглядати способи самостійної роботи не з позицій репродукції та механічно повторюваних дій, а як механізми предметно-понятійної та ціннісно-смислової суб’єктної діяльності. Визначено умови організації та складники компетентнісного контенту самостійної роботи, окреслено перспективи подальшого вдосконалення організації самостійної роботи студентів-інструменталістів у контексті формування фахових компетентностей особистості.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2017-09-17
Выпуск
Раздел
Статьи