ПСИХО-ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДВОХ МОВ

  • В.А. Ляпунова

Аннотация

Ляпунова В.А. Психо-лінгвістичні особливості засвоєння дітьми дошкільного віку двох мов. У статті розглядаються деякі психолого-лінгвістичні особливості засвоєння дітьми дошкільного віку двох мов. Близька спорідненість української та російської мовних систем зумовлюють як позитивне (транспозиція), так і негативне перенесення (інтерференція) навичок з рідної мови на другу за вивченням. Тому перед методикою стоїть завдання рекомендувати такі методи та прийоми навчання, за яких би враховувалися зазначені психологічні особливості засвоєння близькоспорідненої мови.

Ключові слова. Система російської та української мов, внутрішня та зовнішня інтерференція, навчання дошкільників, концепція, психолого-педагогічна концепція навчання другої мови.

 

 

Литература

 

Верещагин Е.М. Психологическая и методическая характеристика двуязычия (билингвизма) / Е.М.Верещагин. – М.: МГУ, 1969. – 160 с.

Жлуктенко Ю.А. Лингвистические аспекты двуязычия / Ю.А.Жлуктенко. – К.: Вища школа, 1974. – 108 с.

 

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.

Биография автора

В.А. Ляпунова
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри  дошкільної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Выпуск
Раздел
Статьи