Поліфункціональність професійної та педагогічної діяльності концертмейстера в класі хореографії

  • Олена Переверзєва Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті розглянуто діяльність концертмейстера-піаніста, що працює з дітьми різних вікових груп на заняттях з хореографії. Визначено завдання музичного виховання в процесі навчання хореографії: підвищення інтересу учнів до музики, розвиток уміння емоційно сприймати її; розвиток уяви, художньо-мистецьких здібностей; уміння погоджувати характер руху з характером музики; розвиток музичного сприйняття метроритму; усвідомлене вміння сприймати музику і хореографічні рухи в нероздільній естетичній єдності; розширення загального музичного кругозору дітей.
У роботі узагальнено обов’язки концертмейстера хореографічних класів: оперативний підбір музичного матеріалу для занять; постійне розширення професійної орієнтованої музичної ерудиції і знань про природу танцю та його характерні особливості; вивчення досвіду роботи з естетичного виховання дітей у хореографічних колективах, зокрема з музичного розвитку; ознайомлення з новими методиками «руху під музику»; систематична робота з музичного розвитку танцюристів, оскільки музично освічені діти бувають набагато виразнішими в танцях.
Справедливо акцентовано на тому, що результативна робота в хореографічних класах можлива тільки в співдружності педагога-хореографа і музиканта, де помітну роль відіграє психологічна сумісність, особисті психічні якості концертмейстера і хореографа. Для справжньої творчості потрібна атмосфера доброзичливості, невимушеності, взаєморозуміння. Важливо, щоб концертмейстер був другом і партнером педагога, адже тільки з позиції творчого підходу можна втілити всі задуми й отримати високу результативність у виконавській діяльності учнів хореографічних класів.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2023-03-04