Міжкультурний підхід до мотивації вивчення іноземних мов
Аннотация
Авторами статті виокремлено невирішені раніше частини проблеми, якій присвячено цю наукову розвідку. У статті обґрунтовано необхідність впровадження компетентнісного підходу до вищої освіти; особливості формування нових міждержавних, міжетнічних відносин, однією з необхідних умов яких є знання іноземних мов, що сприяє засвоєнню світових культурних цінностей, налагодженню соціально-комунікативних і професійних контактів. Розглянуто напрямки зростання мотивації у разі впровадження адаптивних методів навчання. Результати демонструють, що адаптивні онлайн-методи підтримують інтерес до навчання у разі безпосередньої участі в цих заходах. Засоби інтерактивного віртуального навчання, які запропоновано вровадити у процес формування міжкультурної компетентності студентів- перекладачів, потребують адаптивних підходів, але результати таких підходів не досліджені. Рядом дослідників розглянуто проблеми мотивації у сфері академічної та студентської мобільності. Для виявлення мотиваційних факторів з метою коригування розвитку міжкультурного досвіду використано методи інтерв’ю. Авторами узагальнено, що знання, які учень отримує в процесі вивчення іноземної мови, повинні бути отримані у результаті власних розумових зусиль, мобілізації раніше набутих знань, у процесі розв’язування проблемних завдань, формуючи таким чином міжкультурну особистість. мовну компетентність, яка пов’язана з міжкультурною компетентністю.