Формування у майбутніх педагогів дошкільної освіти недискримінаційного підходу у вихованні дітей дошкільного віку як наукова проблема
Аннотация
У статті розглянуто проблеми формування у майбутніх педагогів дошкільної освіти недискримінаційного підходу у вихованні дітей дошкільного віку в сучасній педагогіці. Здійснено аналіз наукових праць, присвячених основам загальнопедагогічної підготовки та становлення професіоналізму особистості педагога; обґрунтуванню психологічної готовності педагогів до праці; виявленню сутності й змісту формування готовності майбутніх педагогів до педагогічної діяльності; становленню професіоналізму вихователя дошкільного навчального закладу; упровадженню нових педагогічних технологій навчально-виховного процесу в закладах освіти; проблемам формування готовності й підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів до педагогічної діяльності; формуванню недискримінаційного підходу у вихованні дітей дошкільного віку в майбутніх педагогів дошкільної освіти. Висвітлено стан розробленості питання формування недискримінаційного підходу у вихованні дітей дошкільного віку в майбутніх педагогів дошкільної освіти в наукових джерелах. Окреслено шляхи досягнення мети формування недискримінаційного підходу у вихованні дітей дошкільного віку в майбутніх педагогів дошкільної освіти у разі виконання сукупності взаємопов’язаних завдань, що мають освітній, виховний та ціннісний складники.