“НА ПЛЕЧАХ ВЕЛЕТНІВ”: сталий мистецький діалог

  • Ю Сесілія В. 余詠詩, Пол Аткінсон PEPA L’Humanitaire, Університет Монаш

Аннотация

Ця стаття, представлена колегам на Саміті освітян Нобелівської
премії в Стокгольмі 2023 року, присвячена перетину мистецької
практики та теорії мистецтва та має далекосяжні результати для
освіти з питань сталості. Досліджуючи теми екологічної свідомості
підводного біорізноманіття, поширені в роботах Сесілії, й аналізуючи
їх через теоретичну призму Пола Аткінсона, стаття висвітлює
потужний педагогічний підхід. Ця інноваційна синергія між творчим
самовираженням й академічним аналізом не тільки поглиблює
розуміння студентами проблем навколишнього середовища, але й
дає їм змогу передавати складні концепції сталого розвитку за
допомогою художніх засобів. У статті показано, як включення таких
міждисциплінарних методів в освіту сталого розвитку (SDG4) може
надихнути нове покоління екологічно обізнаних митців, творчих
вчених і мислителів. Ця трансформаційна педагогічна стратегія,
інтертекстуально пов’язана з кризовим управлінням нематеріальною
культурною спадщиною (ICH) в Україні під час війни, не лише надає
дослідникам навичок вирішення нагальних глобальних викликів, але
й виховує глибоке почуття творчої власності та соціальної
відповідальності з метою посилити здатність сприяти позитивним
змінам у деяких уповільнених режимах навчання та стійких практиках
у світі. Результати цього дослідження та його оригінальність
схвалено комісією нобелівських лауреатів у 2021 році під час
пандемії Covid19, що підкреслює, як мистецтво в освіті може
слугувати каталізатором для розвитку більш сталого та культурно
свідомого суспільства.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2024-02-15