Кінезіологічні вправи в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Аннотация
У статті наголошено, що для вирішення проблем психічного
розвитку дітей з особливими освітніми потребами в
корекційній роботі необхідно застосовувати кінезіологічні
вправи, які допоможуть дітям зазначеної категорії розвивати
психічні процеси, долати труднощі в освітній діяльності,
знімати втому та стрес, викликані розумовим та емоційним
напруженням. З’ясовано, що кінезіологічні вправи сприяють
розвитку головного мозку через рух. Саме моторна
недостатність виступає можливою причиною відставання в
розумовому розвитку. Тому починати вирішувати проблеми
дітей з особливими освітніми потребами ефективно не з
корекції вищих психічних функцій, а з поповнення
сенсомоторного інтелекту за допомогою спеціальних вправ. У
науковому дослідженні описано методику проведення
кінезіологічних вправ, охарактеризовано їхні основні групи та
наведено приклади виконання вправ.