Особливості навчання здобувачів охороні праці в умовах дистанційної освіти

  • Тетяна Дюжикова, Юлія Ніколаєва, Юлія Дюжикова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

Статтю присвячено психолого-педагогічним аспектам
упровадження інноваційних форм і методів навчання у процес
вивчення студентами навчальних дисциплін з охорони праці.
Зазначено, що навчання працівників і керівників безпечних
прийомів роботи, дотримання ними вимог охорони праці,
трудового законодавства, надання невідкладної допомоги є
ефективним інструментом зниження рівня виробничого
травматизму та професійних захворювань. А це
безпосередньо залежить від якості підготовки здобувачів
закладів вищої освіти з питань охорони праці. Навчальні курси
«Охорона праці» (Безпека життєдіяльності та основи охорони
праці) та «Охорона праці в галузі», які вивчають студенти
закладів вищої освіти, покликані навчити майбутнього фахівця
чітко орієнтуватися в загальних і окремих питаннях трудового
законодавства, організації безпечної праці в його майбутній
професійній діяльності.
На підставі анкетного опитування здобувачів з’ясовано
причини недостатнього використання інноваційних технологій і
майбутніх перспектив у навчанні з охорони праці в умовах
дистанційної освіти. Визначено, якими інтернет-технологіями
користуються викладачі під час викладання освітніх
компонентів «Безпека життєдіяльності та основи охорони
праці», «Охорона праці» та «Охорона праці в галузі».
Актуальним завданням діяльності закладів вищої освіти
залишається вдосконалення навчання охорони праці шляхом
використання в освітньому процесі інноваційних освітніх
технологій. Це є особливо актуальним і в умовах дистанційної
освіти. З’ясовано, що упровадження інновацій у сферу
навчання охороні праці стає можливим за умов виконання
певної підготовчої роботи.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2024-02-15