Стан професійної підготовки бакалаврів хореографії в закладах вищої освіти України (2014– 2021 рр.)
Аннотация
У статті висвітлено стан професійної підготовки бакалаврів
хореографії в закладах вищої освіти України в період з 2014 до 2021
року. Метою дослідження визначено наукову рефлексію освітньої
реальності професійної підготовки бакалаврів хореографії у
закладах вищої освіти України як соціокультурного явища 2014–
2021 років. Зокрема, виокремлено критерії інституціональноорганізаційного забезпечення якості професійної підготовки
бакалаврів хореографії для порівняльного аналізу відповідних
освітньо-професійних програм, які діють у класичних та
педагогічних закладах вищої освіти України; схарактеризовано
тенденції професійної підготовки бакалаврів хореографії в закладах
вищої освіти України шляхом аналізу та порівняння мети і змісту
освітніх програм бакалаврського рівня вищої хореографічної освіти
для подальшого проектування теорії розвитку академічної культури
здобувача вищої професійної освіти.