ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАГІСТРІВ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВАЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Аннотация
Анотація:
Аннотация:
Resume:
У статті розкрито проблему формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційної професійної діяльності; обґрунтовано рівні готовності магістрів до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом; виділено критерії та показники готовності майбутніх керівників закладів освіти до інноваційного менеджменту; розкрито компоненти готовності магістрів до інноваційного управління закладом освіти; проаналізовано загальні положення фахової підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційної діяльності; визначено етапи дослідницько-експериментальної роботи готовності майбутніх керівників до інноваційного управління.
Меркулова Наталья. Исследование уровня готовности магистров менеджмента образования к инновационному управлению общеобразовательным учебным заведением.
В статье раскрыта проблема формирования готовности магистров менеджмента образования к инновационной профессиональной деятельности; обоснованы уровни готовности магистров к инновационному управлению общеобразовательным учебным заведением; определены критерии и показатели готовности будущих руководителей учебных заведений к инновационному менеджменту; раксрыты компоненты готовности магистров к инновационному управлению учебным заведением; проанализированы общие положения профессиональной подготовки магистров менеджмента образования к инновационной деятельности; определены этапы опытно-экспериментальной работы готовности будущих руководителей к инновационному управлению.
Merkulova Natalia. Study of the level of readiness of education management masters to the innovation management in general educational institutions.
The article considers the problem of the formation of readiness of education management masters for the innovative professional activity; levels of the masters readiness for innovative management of educational institution are substantiated; criteria and indicators of readiness of the future managers of educational institutions for innovative management are selected; components of the masters readiness for innovation institution management are disclosed; general provisions of professional training of masters in education management are analyzed; the stages of experimental work as for the readiness of future leaders for innovation management are determined.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
менеджер освіти, інновація, управління, інноваційне управління, педагогічна діагностика.
менеджер образования, инновация, управление, инновационное управление, педагогическая диагностика.
education manager, innovation, management, innovation management, pedagogical diagnostics.