РЕАЛІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

  • Анастасія Білюнас РВНЗ «Кримський гуманітарний університет» (м. Ялта)

Аннотация

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті зосереджено увагу на особливостях формування математичної культури учнів старшої школи. З цією метою автором визначені основні напрями, вимоги та умови реалізації системи формування математичної культури. Наведена таблиця розподілу складових методичної системи (зміст, цілі, завдання, методи, засоби) за трьома етапами навчання, серед яких виділено: підготовчий, основний і завершальний. Серед вимог, яким підпорядковані цілі навчання, організаційні форми та методи, що сприяють формуванню математичної культури, визначені основні: нерозривний зв’язок конкретного навчального матеріалу з відповідною практичною діяльністю; необхідність математики як фундаментального складника підготовки, що значно виходить за межі шкільного курсу; поєднання теоретичного та практичного видів підготовки.

Билюнас Анастасия. Реализация системы формирования математической культуры учеников старшей школы.

В статье сосредоточено внимание на реализации формирования математической культуры учащихся старших классов. Для этого автором определены основные направления, требования и условия реализации системы формирования математической культуры. Представлена таблица распределения составляющих методической системы (содержание, цели, задачи, методы, средства) по трём этапам обучения, в числе которых выделены: подготовительный, основной и заключительный. Среди требований, которым подчинены цели обучения, организационные формы и методы, способствующие формированию математической культуры, определены основные: неразрывная связь конкретного учебного материала с соответствующей практической деятельностью; необходимость математики в качестве фундаментальной составляющей подготовки, которая значительно выходит за пределы школьного курса; сочетание теоретического и практического видов подготовки.

Biliunas Anastasia. Realization of system of high school students’ mathematical culture formation.

The article focuses on the realization of the high school students’ mathematical culture formation. The author defines the main directions, requirements and conditions for the implementation of the system of mathematical culture formation. The paper represents a table of the methodical system composites distribution (content, objectives, goals, methods, and means) in three stages of learning: preliminary, main and final. Among the requirements that govern the learning objectives, organizational forms and methods for facilitating the formation of mathematical culture, the main ones have been determined: the inextricable link of the specific educational material with relevant practical activities; need for mathematics as a fundamental component of training that goes far beyond the school course; combination of theoretical and practical training types.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

математична культура; система; учні старшої школи; вимоги та умови реалізації; етапи навчання.

математическая культура; система; ученики старшей школы; требования и условия реализации; этапы обучения.

mathematical culture; system; high school students; the requirements and conditions for realization; stages of learning.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2014-05-28
Выпуск
Раздел
Статьи