ПРОБЛЕМА ВИМІРУ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ
Аннотация
Анотація:
Аннотация:
Resume:
У статті аналізуються теоретико-методичні аспекти проблеми виміру моральних цінностей у студентів педагогічних закладів, наголошується на необхідності розв’язання проблеми формування моральних цінностей, обґрунтовуються критерії, показники та рівні їх сформованості у студентів педагогічних вишів. На прикладі такого показника, як «наявність у студентів знань про моральні цінності», автор розкриває особливості процесу вимірювання.
Постыльная Елена. Проблема измерения моральных ценностей у студентов педагогических заведений: теоретико-методические аспекты.
В статье анализируются теоретико-методические аспекты проблемы измерения моральных ценностей у студентов педагогических вузов, подчеркивается необходимость решения проблем в формировании нравственных ценностей, обосновываются критерии, показатели и уровни их сформированости у студентов педагогических вузов. На примере такого показателя, как «наличие у студентов знаний о моральных ценностях» автор раскрывает особенности процесса измерения.
Postyl’na Olena. Problems of measuring moral values in students of pedagogical institutions: theoretical and methodological aspects.
The article deals with theoretical and methodological aspects of the problems of measurement of moral values among students of pedagogical universities. The author emphasizes the need to solve the problems in the formation of moral values; justifies criteria, indicators and levels of their formation in students of pedagogical universities. Taking as an example such an indicator as "the presence of the students' knowledge about moral values," the author reveals the specificity of the measurement process.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
вимір, людиновимірність, моральні цінності, виховний процес, студентська молодь.
измерение, человекоизмерение, моральные ценности, учебный процесс, студенческая молодежь.
measurement, human dimension, moral values, the educational process, student youth.