ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ КАЗКИ
Аннотация
У статті йдеться про те, що вихід сучасного суспільства з кризової екологічної ситуації, яка склалася в країні, можливий лише за умови формування екологічної компетентності, починаючи з першої загальноосвітньої ланки – дошкільної освіти, екологічно-доцільної поведінки дітей у природі. Автори на основі аналізу поглядів учених на екологічне виховання, екологічну культуру дітей засобами казки визначають методи роботи з казкою. Розкривається значення і вплив казки на екологічну культуру дошкільника. Обґрунтовується доцільність використання основних розвивальних завдань казки, що дають змогу дитині впоратися зі складними екологічними проблемами рідного краю; розвивають у дитини вміння бачити навколишній світ у взаємозв’язку моральних та етичних норм суспільства.
Ключові слова:
екологічна культура; екологічне виховання; казка; діти дошкільного віку.