ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ЮНЕСКО МІСТ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ: АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Анотація
У публікації проаналізовано концепти «місто, що навчається» і «регіон, що навчається», показано їх міждисциплінарність і соціокультурну зумовленість. Доведено необхідність аналізу нормативно-правового забезпечення Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються, для розробки концептуальних засад регіональної освітньої політики в українських реаліях.
Ключові слова:
суспільства знання; розвиток людського потенціалу; освіта дорослих; формальна і неформальна освіта дорослих; місто, що навчається; регіон, що навчається; Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.