ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Анотація
Аналіз чинної навчальної програми з фізичної культури для учнів основної школи показав її поступ у реалізації ідеї компетентнісного підходу до організації навчально-виховного процесу, порівняно з попередніми аналогічними державними документами. Було виявлено недоліки чинної навчальної програми, що гальмують упровадження компетентнісного підходу в практику фізичного виховання школярів, як-то: неузгодженість змісту елементів цільового компонента, а також цільового та результативного компонентів фізичного виховання школярів; наявність переліку лише ключових компетентностей, за відсутності предметних; відірваність способів формування ключових компетентностей від засобів. Для усунення цих недоліків рекомендується інтенсифікація курикулярної ідеї, оновлення змісту фізичного виховання та структури навчальної програми, забезпечення всеосяжності контингенту загальноосвітніх шкіл.