РОЛЬ ПРОГРАМИ «СТРИБОК ТИГРА» В ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ ЕСТОНІЇ
Анотація
У статті здійснено хронологічний аналіз діяльності естонського фонду «Стрибок тигра» як організації, що поєднала фінансові можливості держави, бізнесу та приватних осіб у реалізації суспільних потреб цифрового реформування держави. Реформа, зокрема, була реалізована завдяки освітнім проектам і програмам з питань інформатизації освітніх закладів і професійного розвитку педагогів шкіл у галузі інформаційних технологій, що були об’єднані однією назвою – «Стрибок тигра». Виокремлено, крім формування інформаційної грамотності вчителя, також інші ключові цілі навчальних програм професійного розвитку педагогів, які вдалось досягнути завдяки проекту «Стрибок тигра». Наголошено на змінах у системі освіти, які стали можливими внаслідок реалізації освітніх програм «Стрибок тигра».