Методологічні основи формування міжособистісного спілкування учнів молодшого шкільного віку в умовах інклюзивної освіти

  • Ганна Скиба

Анотація

Статтю  присвячено  проблемам сформованості  методологічного супроводу системи інклюзивної освіти в Україні.  Проаналізовано  основні філософські  погляди  та  психолого-педагогічні  технології,  що  стали підґрунтям  для  впровадження практики  інклюзивної  освіти в провідних країнах світу.  Висвітлено погляди  представників екзистенціоналізму  та  біхевіоризму на людину та її буття, з огляду на інклюзивне навчання. Наголошено на необхідності  формування міжособистісного  спілкування  учнів молодшого  шкільного  віку  в умовах інклюзивної  освіти.  Обґрунтовано застосування  системного  підходу в процесі  формування міжособистісних  взаємовідносин учнів.  Підкреслено  важливість організації інклюзивного навчання на основі моральних цінностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12