Використання казок на уроках біології

  • Тетяна Логвіна-Бик, Наталя Бик

Анотація

У статті  розкрито  зміст  поняття «казка»  та  його  структура  на уроках  біології.  Біологічну  казку розглянуто  як  засіб  і методичний прийом,  елемент  ігрової технології, який застосовується на певних  етапах  уроку  біології з конкретною  навчальною  метою. Схарактеризовано  різні  погляди науковців  на  поняття«казка»  та особливості використання казок на різних етапах уроку біології в6-7-х класах.  Доведено,  що  казка  на уроках біології виконує8 основних функцій:  навчальну,  мотиваційну, релаксаційну,  компенсаційну, розвивальну,  виховну, контролювальну,  оздоровчу (терапевтичну).  З’ясовано,  що казка  сприяє  розвитку  мислення учнів,  формуванню  ефективної розумової  діяльності,  успішному виконанню  школярами  різних розумових  операцій(аналіз, синтез,  конкретизація й абстрагування,  порівняння й узагальнення)  у процесі  казки. Казку  розглянуто  в статті  як елемент нової освітньої технології, як  методичний  прийом  роботи учнів на уроці та як засіб навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14