Розвиток емоційного інтелекту майбутніх фахівцівяк запорука ефективності процесу розвитку дитини
Анотація
У статті розглянуто значення розвитку емоційного
інтелекту майбутніх фахівців як запоруки
ефективності процесу розвитку дитини, оскільки
сучасна освіта являє собою саме процес
спрямованого розвитку особистості в умовах її
навчання, виховання й розвитку. Зазначено, що
цілеспрямований вплив на індивіда з боку
досвідчених педагогів сприятиме його позитивній
соціалізації, результатом якої є інтеріоризація,
тобто включення соціальних (моральних) норм і
цінностей у внутрішній світ людини. Емоційний
інтелект визначається як управління та
усвідомлення власних почуттів та емоцій,
чутливість і вплив на інших, посилення власної
мотивації та збереження мотивації рівноваги й
обережне управління ними; вміння добре
регулювати свої та чужі емоції, справлятися з
ними, а також регулювати некогнітивні навички,
здібності та компетенції – це характеристики
емоційного інтелекту. Акцентовано, що розвиток
емоційного інтелекту дозволить вчителям
початкової школи створити середовище, яке
покращить їх власний емоційний стан, а також
навички емоційного інтелекту в своїх класах, коли
вони починають свою професійну діяльність.