КРОС-КУЛЬТУРНА ГРАМОТНІСТЬ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

  • Михайло Семікін Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті аналізуються крос-культурні специфікації освітянських процесів у контексті теоретичної кореляції загальнолюдського, етнонаціонального й регіонального в культурних змістах і формах етноосвіти. Розкривається взаємозв’язок між крос-культурою та освітою як чинниками розвитку соціального і загальнолюдського потенціалу сучасної молоді, визначаються філософсько-культурологічні засади втілення етно-освітянських стратегій як взаємодії комплексу знаннєвих структур та їх застосування в пізнанні та педагогічній практиці. Обгрунтовується необхідність поглибленого дослідження механізмів педагогічної трансляції крос-культурних знань в освітньо-культурний простір, моніторингу та подальшого теоретико-методологічного аналізу рівня засвоєння студентами наукового знання, здобутого внаслідок реалізації принципів міжпредметних зв’язків.

Semikin Mykhailo. Crosscultural skillfulness of a modern teacher: methodological aspect.

Crosscultural specifications of educational processes in the context of theoretical correlation of the human, ethno-national and regional in cultural contents and forms of ethno-education are analysed in the article. An interconnection of crossculture and education as a factor of the development of social and human potential of modern youth are revealed, philosophical and culturological principles of ethno-educational strategies realization as a complex interaction of knowledge structures and their usage in cognition and teaching practice are analysed. The necessity of extended investigating the mechanisms of pedagogical transmission of crosscultural knowledge in the educational and cultural scope, monitoring and the following theoretical and methodological analysis of students’ level of mastering scientific knowledge, received due to the realization of interdiscipline connections principles are proved.

Семикин Михаил. Кросс-культурная грамотность современного педагога : методологический аспект.

В статье анализируются кросс-культурные спецификации образовательных процессов в контексте теоретической корреляции общечеловеческого, этнонационального и регионального в культурных смыслах и формах етнокультурного образования. Раскрывается взаимосвязь кросс-культуры и образования как факторов развития социального и общечеловеческого потенциала современной молодежи, определяются философско-культурологические основы воплощения этно-образовательных стратегий как взаимодействие комплекса знаниевых структур и их применение в познании и педагогической практике. Обосновывается необходимость углубленного исследования механизмов педагогической трансляции кросс-культурных знаний в образовательно-культурное пространство, мониторинга и последующего теоретико-методологического анализа уровня усвоения студентами научного знания, полученного в результате реализации принципов межпредметных связей.

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

міжкультурна комункація, освітянські стратегії, міжпредметні підходи, філософія освіти, етнокультурна компетентність, крос-культурна грамотність.

межкультурная коммункация, образовательные стратегии, межпредметные подходы, философия образования, этнокультурная компетентность, кросс-культурная грамотность.

intercultural communication, educational strategies, interdiscipline approaches, philosophy of education, ethnocultural competence, crosscultural skillfulness.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-03-26
Номер
Розділ
Статьи