ІДЕЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СПАДЩИНИ ВІТЧИЗНЯНИХ ПЕДАГОГІВ (П. БЛОНСЬКИЙ, М. ЧЕХОВ, В. ШУЛЬГІН, М. КРУПЕНІНА)
Анотація
Анотація:
Аннотация:
Resume:
У статті аналізуються ідеї вітчизняних педагогів щодо диференціації процесу навчання учнів. Автор розкриває основні положення концепції трудової школи, яку розробляли педагоги після 1917 року. Основна увага у статті зосереджена на виявленні організаційно-педагогічних умов для створення системи допрофільної підготовки учнів основної школи.
Шевченко Юрий. Идеи дифференциации обучения в основной школе: историко-педагогический анализ наследия отечественных педагогов (П. Блонский, М. Чехов, В. Шульгин, М. Крупенина).
В статье анализируются идеи отечественных педагогов, касающиеся проблемы дифференциации процесса обучения учащихся. Автор раскрывает основные положения концепции трудовой школы, которую разрабатывали педагоги после 1917 года. Основное внимание в статье сосредоточено на выявлении организационно-педагогических условий для создания системы предпрофильной подготовки учащихся основной школы.
Shevchenko Yuriy. Ideas of education differentiation in secondary school: historical and pedagogical analysis of native teachers’ heritage (P. Blonskyi, M. Chekhov, V. Shul’gin, M. Krupenina).
The author analyzes the ideas of native teachers on the issue of differentiation of the learning process of students. The article reveals the basic concept of the labor school which was developed by after 1917. The emphasis is focused on identifying organizational - pedagogical conditions for the construction of pre-profile preparation of basic school students.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
допрофільна підготовка, диференціація навчання.
предпрофильная подготовка, дифференциация обучения.
pre-profile preparation, differentiation of education.