КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ, ЩО МАЮТЬ ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ.
Анотація
Аннотация:
Анотація:
Resume:
В статье раскрываются проблемы передачи культурного наследия молодому поколению. Основное внимание авторы акцентирует на том, что в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья, которые испытывают трудности в обучении математике, положительный результат оказывает использование малых форм фольклора.
Тарасова Алла, Садовськи Марина, Шаталова Олена. культурологічний підхід до навчання дітей, що мають труднощі в навчанні математики.
У статті порушуються проблеми передачі культурної спадщини молодому поколінню. Основну увагу автори акцентують на тому, що в роботі з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я, що зазнають труднощів у навчанні математики, позитивний результат досягається завдяки використанню малих форм фольклору.
Tarasova Alla, Sadovs’ky Maryna, Shatalova Olena. Culturological approach to teaching the children experiencing difficulties with studying mathematics.
The article touches upon the problems of a cultural heritage transfer to young generation. The main attention is focused on the fact that while working with children having limited possibilities of health and experiencing difficulties in studying mathematics, the positive result is achieved by use of small forms of folklore.
Ключевые слова:
Ключові слова:
Key words:
дети с ограниченными возможностями здоровья, этнокультурное своеобразие языковой картины мира, малые формы фольклора.
діти з обмеженими можливостями здоров’я, етнокультурна своєрідність мовної картини світу, малі форми фольклору.
children with limited possibilities of health, an ethno-cultural originality of a language picture of the world, small forms of folklore