СПЕЦИФІКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Анотація
У статті автор, покликаючись на відомих сучасних українських учених (Л. Варзацьку, Л. Скуратівського, Г. Шелехову), розкриває основні тенденціі в навчанні української мови як іноземної, які дають змогу швидко і якісно навчити студентів-іноземців основ української мови: правильно будувати речення для діалогів, розширювати необхідний лексичний мінімум для побутового вжитку. Дібрані методики передбачають вивчення української мови на текстовій основі, із використанням сучасної української літератури, публіцистики, діловодства.
Ключові слова:
компетентнісний підхід; комунікативні компетентності; мовні та мовленнєві навички й уміння; читання; слухання (аудіювання); говоріння; письмо; текстотворення; рівні складності (достатній, середній, високий).