СТРУКТУРА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКІВ КОРИСТУВАЧІВ АНАЛІТИЧНИХ СИСТЕМ

  • О.В. Залевська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-3163-1695
  • О.М. Воробйов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0001-5314-1075
  • Ю.В. Воробйова-Лазарчук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-7866-3299
  • І.І. Ляшко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-4003-8332
  • Shiwei Zhu Information Research Institute, Qilu University of Technology (Shandong Academy of Sciences), (Jinan, China) https://orcid.org/0000-0002-2875-0706

Анотація

Технологічний та біологічні прогреси, розвиток комп’ютерної техніки впливають створення та функціонування бізнесу. Використання новітніх технологій для розробки нових систем, програм чи сайтів обумовлює потік клієнтів будь-якої сфери. Зважаючи на вплив зовнішніх факторів більшість процесів бізнесу намагаються перенести в он-лайн форму, що потребує структурування взаємозв’язків між собою. Перехід до он-лайн режиму роботи дозволяє збільшити потік клієнтів та скоротити витрати. В роботі розглядається структура взаємодії на прикладі системи з продажу автомобілів. Багато представників автомобільної промисловості ще не представлені на ринку в Україні, що призводить до зростання попиту на вживані авто. Аналіз існуючих реалізацій та їх особливостей вказує на ряд їх недоліків та переваг, що формують вимоги та критерії розробки нового програмного додатку. Така система має відповідати таким вимогам, як можливість перегляду каталогу товару, редагування його адміністратором, реалізація зворотного зв’язку клієнта та адміністратора, розрахунок вартості не лише товару, а й послуг компанії, підтримка комунікацій адміністратора з замовником та аналітику попиту на послуги компанії. Існуючі програмні рішення не забезпечують виконання всіх- вказаних умов та є досить сильно перевантаженими.
Cистема може бути представлена у вигляді веб-додатку, який поєднує в собі CMS (Content Management System) та CRM (Customer relationship management) системи. Це дозволяє опрацьовувати існуючі замовлення, будувати подальшу взаємодію з клієнтами та забезпечити необхідну структуру та властивості. Таких як зворотній зв’язок, керування замовленнями і їх статусами, керування даними замовників та їх заявок, контактних даних, дзвінків, оновлень та коментарів, перегляд аналітичних даних системи та інші. Можливість адміністратора переводити звичайні заявки клієнтів в формат окремого клієнта в системі з доданням до нього необхідних коментарів автоматизує взаємовідносини між клієнтом та компанією.
Ключові слова: структурування взаємозв’язку, адміністратор, клієнт, аналітична система, взаємовідносини адміністратора сайту та клієнту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-05-22
Як цитувати
Залевська, О., Воробйов, О., Воробйова-Лазарчук , Ю., Ляшко, І., & Zhu, S. (2023). СТРУКТУРА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ КОРИСТУВАЧІВ АНАЛІТИЧНИХ СИСТЕМ. Сучасні проблеми моделювання, (24), 71-78. https://doi.org/10.33842/2313-125X-2022-24-71-78

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>