ОНТОЛОГІЗАЦІЯ ЛОГІКИ В АНАЛІТИЧНІЙ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ Р. ПІТЕРСА
Аннотация
За допомогою зіставлення з діалектичною і марксистською логікою розкрито своєрідність трактування логіки в аналітичній філософії освіти Р. Пітерса. Наголошено на актуальності дослідження прагматичних концептів, на знанні принципів, а також критеріїв цілеспрямованої поведінки в мовній грі. У контексті використання понять у повсякденній мові проаналізовано підхід до логіки як до засобу «приватного вживання» розсудку для досягнення соціальних цілей. Здійснено порівняльний аналіз діалектичної логіки як засобу прояснення понять як чистих сутностей і аналітичної логіки як засобу знаходження продуктивних рішень для досягнення соціальних цілей.Скачивания
Литература
Витгенштейн Л. Логико-философский трактат / Л. Витгенштейн. –– М. : Наука, 2009. –– 133 с.
Витгенштейн Л. Философские исследования / Л. Витгенштейн. –– М. : АСТ, 2009. –– 463 с.
Гегель Г. В. Ф. Энциклопедия философских наук: в 3 т. / Г. В. Ф. Гегель. –– М. : Мысль, 1975. –– Т. 1: Наука логики. –– 558 с.
Ильенков Э. В. Диалектическая логика. Очерки истории и теории / Э. В. Ильенков. –– [5-изд.]. –– М. : Ленард, 2014. –– 328 с.
Кант И. Критика чистого разума / И. Кант. –– М. : Эксмо, 2006. –– 736 с.
Конт О. Дух позитивной философии. Слово о положительном мышлении / О. Конт. –– М. : Либроком, 2011. –– 82 с.
Людвиг Витгенштейн. Избранные работы / Л. Витгенштейн; пер. с нем. и англ. В. Руднева. –– М. : Издательский дом «Территория будущего», 2005. –– 440 с.
Райл Г. Понятие сознания / Г. Райл. –– М. : Идея-Пресс, 2000. –– 312 с.
Peters R. S. The logic of education / R. S. Peters, P. H. Hirst. –– London : Routledge & Kegan Paul, 1972. –– 147 p.
Reading R. S. Peters Today : Analysis, Ethics, and the Aims of Education / R. S. Reading. –– London : Wiley-Blackwell, 2011. –– 256 p.