ЗНАЧУЩІСТЬ ПРАКТИК ДЛЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ Й ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ.
Аннотация
У прагненні зреалізувати отриману кваліфікацію у практичній діяльності професійні здібності стають особливо значущими. У вищій школі компетенція, яка включає не тільки знання, що створюють основу кваліфікації в процесі її набуття, а й практичні навички, які допомагають закріпитися на ринку праці, стає метою освіти.
Практика є складовою частиною навчального процесу, проте проблема, яка часто виникає, – це якість практичної діяльності. Якість практичної підготовки студентів визначається багатьма різними факторами: мотивацією та бажанням студента отримати професійний досвід, належним чином сформульованими завданнями та цілями практики, ставленням підприємства, де студенти проходять практику, до практиканта, компетентністю керівника практики тощо.
Автори намагаються з'ясувати значення практики професійної діяльності для якості навчання, впливу практики на студентів під час їх адаптації на ринку праці та успішного переходу студентів від системи освіти до самостійної професійної діяльності.
Ключові слова: практика професійної діяльності, професійна діяльність, якість навчання, навчальна програма, студент.