КОМУНІКАТИВНА ДИДАКТИКА В ДІАЛОГІЧНІЙ ЦАРИНІ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД

  • Денис Александров

Анотація

У статті з філософської точки зору надається стислий аналіз переваг комунікативної дидактики. Автор звертається до концепції «діалогу згоди» М. Бахтіна, ідеям агональної комунікації, концепції комунікації Н. Лумана для пошуку найбільш ефективних способів діалогічного сенсотворення при вивченні суспільствознавчих дисциплін у вищій школі. Конвергентність і антиавторитарність, пріоритет розуміння над знанням, комунікації над інформацією, ментальної внутрішньої мови над предметним наративом розглядається як перспективний напрямок у сучасній філософії освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-11-05
Розділ
Articles