Концептуальні ідеї методики формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів у процесі професійної підготовки вчителів музичного мистецтва
Анотація
У статті висвітлено особливості педагогічних основ формування індивідуальної освітньої траєкторії у процесі професійної підготовки педагога[1]музиканта. У науковій студії запропоновано теоретичне обґрунтування методики формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої музично-педагогічної освіти. Особливу роль у становленні проблеми індивідуальної освітньої траєкторії посідає теорія персоніфікації освіти. Проведений аналіз стану проблеми у вітчизняній та зарубіжній літературі дає можливість стверджувати, що забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії вимагає як застосування персоніфікованого, індивідуально-творчого підходу, так і оновлення організації навчання з широким впровадженням змішаних форм. Запропоновано оновлення дидактичного дизайну освітнього процесу професійної підготовки вчителя музичного мистецтва у закладах вищої освіти України. Дидактичними маркерами забезпечення динамічного процесу реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освітньої програми є зміст освіти (освітні компоненти), методи, форми, темпи опанування результатів навчання, формат комунікації з суб’єктами освітнього процесу. Дидактичний дизайн визначено як спрямовану на формування ІОТ студента технологію проєктування й реалізації системного забезпечення (навчально[1]методичного, програмного, змістово[1]технологічного та комунікативного) процесу професійної підготовки.