ЗМІСТ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ PYTHON МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
Анотація
У статті розглянуто проблему формування
змісту та добору методів навчання основ
програмування мовою Python майбутніх
учителів
інформатики.
Обґрунтовано
актуальність дослідження у контексті
розвитку цифрових технологій, оновлення
державних стандартів освіти та значущості
розділу «Алгоритмізація і програмування»
у шкільному курсі інформатики. Проведено
аналіз українських і закордонних наукових
праць, у яких висвітлено питання методики
викладання
Python,
застосування
проєктного, проблемно орієнтованого та
ігрового
підходів,
гейміфікації
та
використання
онлайн-платформ.
Розроблено змістову структуру освітнього
компоненту
«Основи
програмування
мовою Python», що складається з трьох
тематичних блоків: Основи мови Python;
Бібліотеки
для
Python;
Методика
навчання. Описано методичні прийоми
(взаємне навчання, техніка «Пазл»,
взаємооцінювання,
гейміфікацію),
реалізовані засобами середовища LMS
Moodle.


