ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

  • Юлія Шевченко
  • Катерина Земляченко

Анотація

У статті розглянуто проблему естетичного виховання та з’ясовано основні напрями естетичного виховання молодших школярів. Доведено, що естетичне виховання є організованим, активним і цілеспрямованим процесом, складниками є розвиток у школярів інтересу й любові до природи, набуття вмінь і навичок помічати прекрасне, милуватися ним, здатність до проявів почуття прекрасного в процесі сприйняття явищ природи. Окреслено головні проблеми естетичного виховання молодших школярів і шляхи їх розв’язання через залучення дітей до праці, до трудового навчання. Обґрунтовано положення про те, що естетичне виховання можна здійснювати через залучення до художньо-творчої діяльності в загальноосвітніх закладах, закладах культури, у процесі навчальної діяльності, а також у різноманітних формах і видах позанавчальної виховної роботи. Визначено напрями подальшої роботи, що стосуються, зокрема, впливу занять з трудового навчання й образотворчого мистецтва на виховання в молодшого школяра почуття прекрасного щодо навколишнього середовища.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2016-02-20
Номер
Розділ
Статьи